Meultjes.reismee.nl

Vertrek

Alles is vandaag gepakt. We hadden nieuwe rugzakken aangeschaft - en eentje geleend van Marlies - en die zitten nu propvol.

Echter het gewicht van alle rugzakken komt nu op ong. 40 kg. En dit terwijl we 90 kg mogen meenemen.

Dat wordt dus volop shoppen daar in Thailand en Laos!!

Zijn er nog wensen vanuit jullie????

Je zegt het maar!

Morgen-ochtend (05 juli) worden we weggebracht naar het station van Utrecht alwaar we de trein nemen naar Dusseldorf. Daar vliegen we dan om 15.30 uur naar Dubai. Om 00.25 uur zullen we daar ong. 3 uur moeten wachten op onze volgende vlucht naar Bangkok.

Daar zijn we dan zo rond 12.30 uur. Kunnen we waarschijnlijk nog wat gaan zien van Bangkok.

Goed maar eerst de reis er naartoe gaan meemaken en hopen dat deze zal meevallen. Zo te zien bij het online inchecken zit het toestel wel behoorlijk vol. Grappig is dat we voor de reis van Dubai een dubbeldecks vleigtuig hebben. Maar helaas waren er geen stoelen boven beschikbaar...

Carmen

Een hele goede reis!!! Op weg naar heel veel mooie indrukken, bijzondere ervaringen en spannende avonturen... Geniet ervan!

Pa en Ma

Wat fijn dat jullie goed zijn aan gekomen.
Is reis mee gevallen? Het is wel een hele lange zit.
En nu heerlijk genieten,van alles wat je ziet, wel op tijd rusten. En let goed op je tassen, en vooral op elkaar.De foto is goed door gekomen,heel mooi.
heel veel liefs dikke kus, Pa en Ma

Ron

Alles gaat goed! Zojuist heeft Marjon zich een pak laten aanmeten hier en ik een colbert. Verder hebben we ook regelmatig nu rustmomenten dat we uren aan het zwembad liggen.
Hoe gaat het daar in Nl????

Xx Ron