Meultjes.reismee.nl

Naar huis in STYLE!

De laatste halve dag in New York hebben we doorgebracht om de laatste aankopen te doen. Ook hebben we een bezoek gebracht aan de winkel B&H. Een enorme electronicazaak waar de professionele en consumenten elektronica dwars door elkaar staan. Waar bijna alles op voorraad is. Waar het personeel voor 99% bestaat uit Joodse medewerkers. Allemaal met een keppel en veelal met dito baard. Verder hebben ze een bijzondere transportband dwars door de zaak lopen waar alle aankopen op vervoerd worden naar de kassa. Na de laatste aankopen gedaan te hebben, terug naar het hotel om de bagage te verzamelen om te vertrekken naar het vliegveld. We hadden een dag eerder een taxi geregeld bij het hotel. Dit omdat een taxi voor 6 personen met dito bagage niet in een standaard taxi past. We hadden een afspraak gemaakt dat de taxi op deze dag er om 14 uur zou zijn. We twijfelde enorm toen er rond 14 uur een enorme stretched limo verscheen met achter de ruit een briefje met kamernummer en hotelnaam waar wij verbleven. Deze stretched limo was echt voor ons! Michel had bij het afspreken van de taxi voor de grap geroepen naar de hotelmedewerker dat het ook wel leuk was als er een stretched limo geregeld kon worden. En zie daar! Daar stond hij voor ons. Een leuke ervaring om zo naar het vliegveld vervoerd te worden. En zo hadden we een enorm leuke afsluiting van onze vakantie in de Verenigde Staten!!!