Meultjes.reismee.nl

Broadway

De laatste volledige dag in New York hebben we gebruikt om de langste straat van de stad te verkennen. Dat is Broadway. Deze straat is vooral bekend om zijn theaters. Er zijn er echter maar 4 die echt gevestigd zijn op Broadway. De overige theaters zijn in zijstaten van deze straat. De straat is ook een goede winkelstraat. En dat hebben we dan ook geweten. De laatste inkopen hebben we dan ook hier gedaan.... In de avond hebben we gegeten in Little Italy bij "Da Nico". Het vermoeden dat we kregen zodra we 10 minuten in het restaurant waren werd werkelijkheid. Zo goed als de andere Italiaanse restaurants tijdens onze reis waren, zo slecht is deze Italiaan. Ze zijn alleen maar bezig om zoveel mogelijk geld te verdienen aan de toeristen. Ach die komen toch niet terug, dus waarom zouden we onze best doen om ze na afloop een goede indruk achter te laten? Onze bestelde gerechten waren binnen 5 minuten op tafel! De pizza was een kindermaatje, de pasta was slecht van smaak. De drankjes, met uitzondering van de wijn stonden niet op de kaart en bleken later absurd duur te zijn. De cappuccino werd gemaakt van een pot filterkoffie en was slootwater. Nee alles wat er op leek om de toerist zo veel mogelijk geld uit zijn zakken te kloppen bleek achteraf waar. We hebben eigenlijk de gehele reis erg goed gegeten. Dus klagen over het geheel moeten we niet doen. Maar dit was helaas een negatieve uitzondering. De rekening van "Da Nico" bleek na afloop ook absurd hoog. Nog niet erg als je daarvoor fantastisch gegeten hebt en een geweldige avond hebt gehad. Maar dat was het dus zeker niet. Nee dit restaurant moeten we helaas iedereen gaan af raden. Jammer van de laatste avond in Amerika. Na afloop zijn we ons weer gaan vergapen aan de "kermis" op Times Square....... En zo werd het toch nog een leuke en gezellige avond!

Pa en Ma

DE LAATSTE VAKANTIE DAG,VERGEET JE NOOIT MEER.
HET ZIT ER BIJNA WEER OP. STRAKS LEKKER UITRUSTEN
IN HET VLIEGTUIG.EEN HELE GOEIE REIS TERUG NAAR