Meultjes.reismee.nl

Reisdag

Vanochtend Zijn we vroeg vertrokken met de trein naar Düsseldorf. Wel heel erg vroeg. Dit omdat het treinticket veel goedkoper was dan de treinen die later vertrokken. Geen probleem vonden we. Maar tijdens het wachten hebben we net zo veel uitgegeven waardoor dit voordeel als sneeuw voor de spreekwoordelijk zon was verdwenen. Wel erg lekkere koffie en Vivienne begon haar vakantie met een reusachtig stuk taart met een foefje slagroom ( zie foto). Vliegreis naar Dubai ging voorspoedig. Hier op dit grote en moderne vliegveld ook weer 3 uur wachten. Geconstateerd dat het hier veel bling bling is en dat de burka hier niet verboden is. Volgens mij is het een mode of rage op dit moment! En nu staan we op het punt om voor de 2e maal het vliegtuig in te stappen. Ditmaal met onze echte eindbestemming Bangkok. Benieuwd hoe ons dit morgen gaat bevallen na zo'n lange reisdag......... Ksssst-wegwezen! Lopend over het Dubai vliegveld krijg ik de neiging om steeds maar 'Kssst' te roepen naar vooral Arabische mannen in spierwitte djelba's die naar mijn dochter staren. Wegwezen! Vivienne merkt er zelf niets van, maar ik zie die donkere blikken heus wel. En over blikken gesproken: mijn eigen 'dodelijke blik' als vernietigende respons (niet mijn eigen woorden!) blijkt een stuk minder effectief in de Verenigde Arabische Emiraten dan in het Koninkrijk der Nederlanden... (Marjon)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!