Meultjes.reismee.nl

I-Pad Pool Pappa's

Gewoon met je mobiel aan het zwembad zitten is ongelofelijk passé. Hier in ons Thaise zwembad, kleeft aan de handen van elke vader geen bal, spelend kind of kloddertje zonnebrandcreme, maar gewoon de onmisbare Ipad. Uiteraard schrijf ik nu met een kroontjespen op een stuk perkament... PS: kleding opgehaald bij kleermaker. Past perfect! De komende vijf jaar kunnen we met een mailtje een kostuum op maat laten maken & verzenden.

Marlies & Luc

Hoi Vivienne, Ron en Marjon,

Wat een fantastische verhalen. Een heel klein beetje veel jaloers zijn we wel! Jullie maken er zo een onvergetelijke reis van. Misschien ook een leuke reis voor ons in de toekomst, om zo ook eens onze zeilpakken te verruilen voor dunne hempjes en bikini's... Jullie raden het goed, de zomer hier in nl en be laat het afweten. De droogte van het voorjaar is geheel goedgemaakt. Maar de vooruitzichten lijken iets beter te worden. We liggen momenteel in de haven van Oostende en vandaaruit maken we uitstapjes gewapend met regenjassen en paraplu..... Morgen vertrekken we naar Nieuwpoort, maar veel avontuurlijker wordt het niet;-)
Wij wensen jullie heel veel reisplezier en blijven jullie verhalen volgen!
Groetjes, Luc en Marlies

Marjon

Hoi Marlies en Luc,
Toevallig laat het weer hier in Laos het ook afweten hoor: alleen maar regen (logisch in t regen seizoen). Gaan jullie nog verder dan Nieuwpoort (Frankrijk?). Je rugzak is trouwens perfect, ik heb er veel plezier van! Fijne vakantie nog en hopelijk beter weer! Marjon, Ron en Vivienne