Meultjes.reismee.nl

Hua Hin "Een rustig hotel"

Vanochtend zijn we na het ontbijt met de taxi naar het station gegaan. De rit naar het centraal station met de taxi, van ong. een kilometer of 7 duurde 1,5 uur! Tja Bangkok kent ook geen groene zone met de verkeerslichten... Maar dat is ook lastig met 9 miljoen inwoners. Uiteindelijk net op tijd aankomend op het station konden we de trein nemen naar Hua Hin. Hua Hin ligt op ong. 2,5 uur rijden ten zuiden van Bangkok. Dat wordt 1 van de laatste bestemmingen van onze reis. Een paar dagen strand in een goed hotel (Hua Hin Mantra Resort Hotel). Net buiten het dorp en dus wat rustig gelegen buiten het toeristische centrum. Alhoewel rustig! In de avond werden we verrast door een concert, van wat later bleek, brulkikkers te zijn. We dachten eerst dat er koeien naast ons hotel moesten staan. Maar bij nader onderzoek bleek dit een enorm leger brulkikkers te zijn. Wat kunnen die beesten een lawaai produceren!!! Gelukkig is ons hotel pas gebouwd volgens de moderne bouwvoorschriften en is de geluidsisolatie prima op orde. Hierdoor is er op de hotelkamer weinig van te horen.

Pa en Ma

Hier is alles goed. Jullie zijn met het laatste stukje van de reis bezig .Maak er deze week nog iets moois van.Dat je met een goed gevoel,weer huiswaarts mag keren.Wij hebben ontzettend genoten van jullie reis verslag.En ontzettend blij dat alles tot nu toe, goed is gegaan Liefs en groetjes Pa en Ma

Dag pa en ma,
Jullie vorige reacie heb ik helaas gewist met onze reactie.
Maar inderdaad, alles gaat Erg goed tot nu toe. Alleen heeft Vivienne wat heimwee en mist iedereen thuis in NL.
Tot maandag !!

GR,RON

Michel

Ik heb het gevoel dat jullie de regenperiode in Nederland precies gemist hebben de afgelopen maand. Ik hoop dat je hem daar ook niet gehad hebt, maar volgens de krant regent het nu in jullie omgeving. Zal wel van korte duur zijn. Hoop ik voor jullie.

Heb je al een extra koffer aangeschaft voor alle dingen die je daar gekocht hebt?

Geniet nog even en vanaf dinsdag wordt het in Nederland beter weer!!!!

Tot dan. groetjes

Michel

Ron

He Michel, ja wij gaan het goede weer meenemen naar NL. We hebben zojuist een extra koffer gekocht voor alle gekochte spullen :-)....
Hoe gaat het met jullie? Was Eurodisney leuk?

Gr,