Meultjes.reismee.nl

Voorbereidingen vakantie USA

Dit weekend hebben we de laatste voorbereidingen getroffen voor onze vakantie naar de oostkust van de Verenigde Staten.

Deze rondreis gaan we beleven samen met Monique, Michel en Dirk-Jan. We hebben een Dodge Caravan gehuurd (of iets wat daarvoor door gaat) Helaas is het niet de grootte van een caravan. Dus moeten we ernstig rekening houden met de hoeveelheid bagage dat we meenemen. Deze Dodge Caravan is een 7 persoons auto. En aangezien we met 6 personen zijn hebben we dus 1 zitplek over voor al onze bagage. Dat wordt de eerste uitdaging als we aankomen. Past naast6 passagiers ook nog al onze bagage?

Ach we zullen wel vaker voor uitdagingen komen te staan denk ik de komende 4 weken.

We komen dinsdag 10 juli aan in Boston. Hier blijven we 2 dagen. Daarna gaan we naar de Niagara watervallen op de grensmet USA en Canada. Vandaar via Canada gaan we naar het noorden van de VS aan zee. En dan via de kustlijn zakken we af tot ong. 200 km boven New York. Daar blijven we een week in een huis. Daarna zakken we af naar New York alwaar we hopen 4 dagen te verblijven. Vandaar keren we dan terug naar huis op 3 augustus.

Maandag de laatste aankopen en voorbereidingen en dan op naar de US (Of is het USA? Of is het America? Of toch VS??)

Enfin, Amerika here we come!!!