Meultjes.reismee.nl

Reizen naar Boston

Dinsdagochtend om 8 uur hebben we verzameld om in te checken op Schiphol. De dame bij de incheckbalie had haar dag waarschijnlijk niet. Ondanks dat we onmiddelijk onze paspoorten op de balie legde was ze alleen maar geinteresseerd in ons adres waar wij verbleven in Boston. Na wat zoekwerk hebben wij dit haar gegeven. Daarna kwam de normale incheckprocedure. De reis verliep voorspoedig en we kwamen lokale tijd om 15 uur aan in Washington. Daarna vlogen we een uur later neer Boston. Alles verliep goed en ook de douaneprocedure verliep zeer voorspoedig. Onze bagage hebben we daarna op een nieuwe band gezet op weg naar Boston!! Tja en waar we al bang voor waren.. De koffers kwamen niet gelijktijdig aan in Boston. Een uiterst vriendelijke baliemedewerker van United vertelde dat een normale koffersscreenprocedure wel 2 uur kost in Amerika. Ja, daarom was die chagarijnige baliemederster van United geinteresserd in ons verblijf in Boston. Zij kon al zien dat onze bagage nooit tijdig zou arriveren in Boston met een overstap van 1 uur in Washington. Maar dit had ze ons niet verteld vooraf...... Onze koffers werden 6 uur later gebracht naar ons hotel. Dus dit was een engszins een vals start van onze vakantie!