Meultjes.reismee.nl

Reis naar Rochester in het noorden nabij Niagara Watervallen

Vandaag hebben we een lange reis gemaakt van Boston naar Rochester. Rochester ligt in het noorden van Amerika bij Lake Ontario en op 1,5 uur rijden van de Niagara watervallen. Maar eerst onze huurauto ophalen bij Herz. En dan de verassing of de bagageruimte voldoende was voor alle bagage. We hedean een auto in klasse j gehuurd en deze was voor 7 personen. En wij waren met 6 personen met 6 koffers. Tja benieuwd of dit zou gaan passen. De vriendelijke baliemedewerker van Herz zag dat wij uit NL kwamen. En daar wilde hij over 2 mnd nou juist net naar op vakantie. Hij kwam uit Peru en vroeg ons of wij iets wisten van het verhaal van ene Joran van der Sloot. Nou dat wisten we wel! Nadat ik hem had verteld dat ik die auto had volgehangen met camera's was hij helamaal enthousiast. We vroegen of de auto groot genoeg was voor 6 personen met 6 koffers. Hij keek zuur en verteld dat dit een probleem zou worden. Liep naar achteren naar zijn manager en kwam terug en zei dat het nu geen probleem zou zijn. Dat Joran ons zo nog zou ondersteunen had ik nooit verwacht.... De auto is geweldig. Een Nissan Quest. 7 persoons, vierkante bak, v6 motor die benzine slurpt alsof hij verslaafd is, maar fantastsich rijdt. Een geweldige reisauto waar we veel uren in gaan door brengen. De reis naar Rochester verliep zeer goed en voorspoedig. Onderweg nog een picknick gedaan bij Lake Ontario op een geweldig terrein met ruim 200 picknicktafels. Ja als de Amerikanen iets doen, dan doen ze het wel goed en groot!