Meultjes.reismee.nl

De langste dag

Tenminste: als het om reizen gaat. 650 km vandaag over de Amerikaanse highways. Nu zoeft onze FAD-boy de kilometers weg en we hebben echt het gevoel op weg te zijn naar 'ons huis' op Cape Cod. Caped Cod is een schiereiland tussen Boston en New York en erg populair bij de Amerikanen. "Ons huis" voor 1 week is erg mooi en lekker ruim. Hier kunnen we zeker de tijd wel doorkomen.. Amerikanen zijn trouwens verschrikkelijk hulpvaardig en servicegericht (ja, ook als er geen ' tip' mee gemoeid is). Je kunt overal een vraag stellen en iedereen wil meedenken of helpen. Geen vraag vinden ze vreemd. Ze blijven vriendelijk. Ook in restaurants als we bijna bij ieder gerecht vragen of er iets van de ingrediënten weggelaten kan worden is dit geen probleem! Heerlijk gegeten bij een van de meest authentieke restaurants van Cape Cod. De spareribs zouden uren gerookt zijn op cederhout en speciale kolen. Met bijzondere kruiden van de streek. Tja dat zal best... Vivienne en ik vonden ze gewoon erg lekker!