Meultjes.reismee.nl

Luieren

Vandaag een "luierdag" met weinig op het programma. Op naar de supermarkt voor het inslaan van een ontbijt "for six". En dan merk je ineens dat de supermarkt hier toch wel erg duur is. Voor de ontbijtspullen betaal je ongeveer net zoveel als je je broodje en drankje haalt bij de "Subway" (de keten van broodjeszaken). Dus daarom zijn er zoveel restaurants, broodjeszaken, fastfood-ketens e.d. Veel Amerikanen zullen waarschijnlijk denken: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Tja zou dat misschien het percentage overgewicht voorzaken? ook de porties zijn hier over het algemeen veel groter dan bij ons.men als je lichaam daar aan went wilt het natuurlijk ook meer.... Na veel luieren deze dag zijn we naar het strand gegaan. Strand is 4 km van ons huis. Weer was prachtig. Het was er gelukkig niet overvol. En de golven waren enorm hoog. Zo hoog dat je regelmatig omver geworpen werd als je in de branding stond. En Viv heeft dit helaas moeten bekopen met een paar enorme schaafplekken op haar knie.